piątek, 25 marca 2016

OSTATNIE JAJECZKA I TROCHĘ SZYCIA

Witajcie. Święta już bardzo bliziutko. A ja w tym roku, jak nigdy mam zaległości ze sprzątaniem i w ogóle z zadaniami domowymi. Dosłownie nie wyrobiłam się. Dlatego w tym roku przyjmuje motto



A teraz pokażę Wam moje ostatnie jajeczka z wydmuszek gęsich 



Spontanicznie wyrysowałam też szablony mojemu M i poprosiłam o wycięcie zajączków 



Ja tylko pomalowałam i zawiązałam kokardkę ;-)
Prawda, że są urocze?


 Zmobilizowałam się i pomalowałam, też kilka  napisów. 
Reszta dalej czeka na swoją kolej. A mam ich jeszcze dość sporo. 






Ostatnio wzięło mnie na szycie, więc powstało trochę uroczych kosmetyczek 








A koleżanka poprosiła mnie o filcową torbę






a drugiej koleżance zachciało się fartuszka 


I to już wszystko, co chciałam Wam pokazać.

Życzę, Wam zdrowych i spokojnych świąt. 
Wypoczywajcie i cieszcie się z możliwości bycia z rodziną 



Papapa











1 komentarz:

  1. Kasiu1 Cudne te Twoje rzeczy1 Pozdrawiam cieplutko i wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....