sobota, 26 września 2015

ITD COLLECTION

Hej wszystkim. Jak pisałam wcześniej skumplowałam się z itd collection, więc mam Wam do pokazania sporo prac decou.  Zatem nie będę się rozpisywać, tylko od razu pokazuje co zrobiłam :-)

                           Tu winka na pożegnanie dla dziewczyn , które pracowały przy plakatach


papier to ten


a tu winko dla dziewczyny pracującej na zszywarce 



i ten sam papier.

A tu kolejne winko, też na pożegnanie, ale tym razem motyw serwetkowy. 



a tu komplecik śluby 


Koleje prace to bombki 



A tu bombka  z tego papieru



a tu bombka  z tego  papieru



kolejne prace to dekory 



papier, którego użyłam to ten



                                                   a do tej pracy użyłam tego papieru

                                                  Do kolejnego dekora użyłam tego papieru



Mam nadzieję, że jeszcze się Wam nie znudziło ;-) 

Jakiś czas temu, zakupiłam sobie  farby kredowe,  póki co tylko dwa kolory tak na wypróbowanie. 
Do nich oczywiście wosk.
Powiem, Wam że farby kredowe to super produkt. 
Świetnie kryją, są wydajne i dobrze się je szlifuje.
Szkoda tylko, że nie należą do tanich. 
Tego konika pomalowałam właśnie farbami kredowymi i zawoskowałam. 


A na koniec prosty komplecik, z surowym wykończeniem dla pewnego uroczego chłopca 



Uff... to już wszystko co chciałam Wam pokazać ;-)
Pozdrawiam Was i dziękuje, że tu zaglądacie. 










1 komentarz:

  1. Jak ja dawno nie robiłam decu, zawładnęło mną szycie a Twoje wytworki przecudne.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....