sobota, 22 sierpnia 2015

DECU

Hej, hej moi drodzy. Koniec wakacji zbliża się wielkimi krokami. Już za niedługo trzeba będzie myśleć o ozdobach choinkowych ;-)
Ale póki co cieszymy się jeszcze słoneczkiem,( o ile takie się pokarze) .
 Ostatnio zrobiłam kilka dekorów, które pracowicie wycinam mi mój M z deski sosnowej











Pracowałam też ciężko przy dwóch ikonach

św. Teresa 


św. Anna 


Zrobiłam też wianuszki z kwiatkami z foamiranu 



W między czasie powstał też koszyczek ;-) 




A na koniec coś co bardzo mi się podoba i jestem z tego bardzo zadowolona 

dekory dość sporych rozmiarów 





I to wszystko ;-)

Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuje że tu zaglądacie :-)

P.S

Czy robienie przetworów  na zimę to też rękodzieło ? 

Papryka i ogórki konserwowe


oraz moje ulubione ogórki chili


W ogórkach chilli super jet to, że nie trzeba ich pasteryzować :-)

Dla zainteresowanych podaję przepis

OGÓRKI CHILLI

4 kg ogórków
pokroić na 2 cm plastry, zasolić 8 łyżkami soli i odstawić na 8 godzin, żeby puściły sok.

Po 8 godzinach dodać do ogórków :

2 główki czosnku pokrojonego na drobną kosteczkę 
i 5 łyżeczek przyprawy w proszku chilli ( ja osobiście zamiast chilli używam ostrej papryki, z chilli są naprawdę ekstremalnie ostre) 

To wszystko odstawić jeszcze na godzinkę 

ZALEWA

16 łyżek oleju
3 szklanki octu
1kg. cukru
to wszystko zagotować 

Zalewę gorącą wlać do ogórków , wymieszać i od razu wkładać do słoików 

Słoiki zakręcić odstawić do góry dnem na minimum 8 godzin 

Jeżeli tak jak w moich słojach zalewy nie jest po czubek słoika, nie należy się przejmować. Ogórki jeszcze puszczą sok i będzie ok :-) 



życzę smacznego ;-) 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....