niedziela, 10 maja 2015

SZYJĘ I DZIAŁAM DALEJ

Hej, hej moi mili. Ja dalej spędzam czas przy maszynie. Ale mam też przerywniki i działam w deco.
Dzisiaj zacznę od pokazania Wam prac drcuopage.

Buteleczka ( oczywiście pełna) na urodziny dla pewnego pana Joachima




Kolejna buteleczka (oczywiście też z zawartością) i serduszko dla młodej pary w podziękowaniu za ciasto weselne.



Jak mam chwilkę to dalej plotę koszyczki , i powstał kolejny


a tu jeszcze małe decu


A teraz moje "uszytki." 
Pewnie Was  nie zaskoczę bo znowu mam Wam do pokazania pumpy.
Tak między nami to już mi trochę nudzi się szycie tych pumpów :-) 



w przerwie między pumpami uszyłam czapeczkę 


a tu pumpy dla bobasa 


a tu krótkie dla chłopaka


I to wszystko na dzisiaj.

Aha. Byliście na wyborach? 

Pozdrawiam i dziękuje, że tu zaglądacie :-) 






2 komentarze:

  1. Alez Ty działasz! Super wszytsko! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko cudne .. a spodenki są super .. szkoda że nie mam już dzidziusia w domu :-)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....