niedziela, 29 marca 2015

KWIATY, KWIATKI, KWIATUSZKI

Witajcie moi drodzy. Powierciłam co miałam powiercić i spowrotem zabrałam się z krepinę. Bardzo podobają mi się takie wielkie kwiaty, więc spróbował co mi wyjdzie w tym temacie. I oto efekt moich zmagań: duża róża z krepy



Poszłam o krok dalej żeby sprawdzić co mi wyjdzie z kartek ze starej książki (tak między nami to był stary kodeks drogowy :-)  )


dla porównania wielkości kwiatów fotka z moją córą która ma 102 cm wzrostu :-) 


I co myślicie o takich wielkich kwiatach? 

A teraz drzewko, tym razem w kolorystyce czerwonej :-) 



Fajnie się te drzewka robi i teraz mam w planie kolejne drzewko, ale kwiaty będą z kartek ze starej książki. Zobaczymy jak wyjdzie :-) 

Pozdrawiam Was i dziękuje, że tu zaglądacie:-)

Spokojnej nocki , papapa:-) 




















1 komentarz:

  1. Drzewko piękne! ja nie umiem takich kwiatków z bibuły! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....