niedziela, 16 listopada 2014

DECO

Witajcie. Wczoraj i dzisiaj nic nie uszyłam. Oj.....przepraszam, skłamałabym ;-) Przeszyłam rogi w materiale, który został podszewką  w walizce. Ale to potem będę pisać.  Bawiłam się troszkę deco i wyszły mi takie bombeczki





Sami oceńcie czy Wam się podobają czy nie.


A teraz walizka. Jej historia na pewno jest bardzo długa, bo to stara walizeczka.  Jest ona nie za duża i 
pewnie należała do jakiegoś dziecka. Przypuszczam, że w czasie wojny też swoje przeżyła. 
Ale ja mogę się tylko domyślać i opowiedzieć o niej od momentu kiedy zawitała do mojego domu. 
A znalazł ją mój tato. Stała na ulicy przy śmietniku. A że wcześniej wspominałam, że chciałabym tego typu walizkę to ją wziął. 
 A było to ponad  3 lata temu. 
Oczywiście zaraz ją sobie przywłaszczyłam. Już dokładnie  nie pamiętam czy jeszcze byłam w ciąży czy już urodziłam, ale od razu wiedziałam co z tą walizeczką zrobię. 
W każdym razie na początek walizeczka została starannie umyta i wymieniłam w niej podszewkę, a w zasadzie po prostu kawałkiem materiału zasłoniłam starą i walizeczka sobie stała. 
Walizeczka posłużyła mi jako rekwizyt do zdjęć, bo to był czas kiedy byłam zaoferowana fotografią. Oczywiście modelką była moja,  kilkunastodniowa Jagoda .
Jagódka i walizeczka wtedy prezentowały się tak: 


Jak teraz wygląda Jagódka to wiecie z poprzednich postów. Za to walizeczka przeszła pełną metamorfozę i teraz prezentuje się tak:




A tu podszewka o której wspominałam na początku posta. Żeby lepiej ją wpasować w walizkę przeszywałam rogi. 


W zanadrzu mam jeszcze jedną starą walizkę, dużo większą, którą kupiłam na starociach. I też służyła mi jako rekwizyt do zdjęć, a teraz stoi jako ozdoba w  korytarzu.  Póki co w stanie nie naruszonym :-) 


Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuje, że tu zaglądacie. 
Papapa i spokojnej nocki życzę. 







4 komentarze:

  1. Kasiu- ozdoby bardzo łądne. Ale oczywiscie walizeczka wymiata! Chyba każda z nas chciałaby taka mieć! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bombeczki śliczne :) ale Walizka powala :D jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....