niedziela, 20 kwietnia 2014

PRZEDŚWIĄTECZNYO - ŚWIĄTECZNE ZMAGANIA

Witajcie kochani. Jak Wam mijają święta? Mi bardzo miło i sympatycznie. Aż się boje stanąć na wagę po tylu dobrociach, które już  pochłonęłam :-) Ale cóż, święta mają swoje prawa. Ja jak zwykle działam w Decoupage i muszę się Wam pochwalić kilkoma rzeczami. Bardzo podoba mi się ozdabianie doniczek, więc w szale przedświateczno - świątecznym, powstały dwie.

                                                  Oczywiście jedna z motylami, bo je lubię


a druga z takimi ptaszkami 


Oczywiście pudełeczka też były w użyciu i powstało takie o to paryskie pudełeczko 


oraz pudełko dla faceta, bo przecież mężczyźni zarówno ci mali jak i ci duzi też muszą gdzieś trzymać swoje skarby 


To wszystko co chciałam Wam pokazać :-)

Życzę udanego wieczoru i mokrego dyngusa :-)  





1 komentarz:

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....