piątek, 21 marca 2014

LUMPOWY DRESIK I KRÓLIK

Witam kochani w pierwszy dzień wiosny. U mnie dzisiaj była iście letnia pogoda więc większość dnia przesiedziałam w ogródku. Ale wieczorem zabrałam się za szycie. Dostałam od koleżanki bardzo fajny kawałek dresówki. Zastanawiałam się co z niego uszyć, bo był to nie za duży kawałek materiału i oczywiście od razu wiedziałam, że powstanie coś dla mojej Jagódki. Myślałam i myślałam i wymyśliłam taki lumpiarsk dresik.

Wszystko krojone tak na oko, więc mam nadzieję, że będzie Jagódce pasował. Fotki na modelce jutro bo bidulka nie doczekała końca szycia i zasnęła.

                             Bluza z dresu to typowy nietoperz z rękawem 3/4  a spodnie mają obniżony krok.

                                                           przód dresu


tył dresu 


Wizualnie bardzo mi się podoba i mam nadzieję, że Jagódce będzie pasował. 


Oczywiście nocnymi porami powstało też kilka bransoletek, których jeszcze Wam nie pokazałam, więc robię to teraz :-) 















A wracając do tematu posta to przedstawiam wam królika, który jest koszyczkiem na święconkę.
uszyłam go dla małego Aleksandra, synka koleżanki :-) 





Tworząc ten koszyczek posiłkowałam się tym kursikiem: KLIK


Z tym, że ja wszystkie elementy zszywałam lub przyszywałam  przeźroczystymi nićmi. 

To by było wszystko na dzisiaj. Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie i dziękuje że tu zaglądacie :-) 




6 komentarzy:

  1. Tyle się napisałam i chyba zjadło ;-) w skrócie: wszystko superowe! POozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dresik świetny i ozdoby również :)napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dresik oryginalny i bardzo ładnie wyszedł, a koszyczek całkowicie mnie zaskoczył:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....