poniedziałek, 13 stycznia 2014

RÓŻNOŚCI

A dzisiaj różne różności chciałam Wam pokazać. Zacznę od bransoletki żmijki :-)


Teraz pokażę Wam opaskę dla mojej Jagódki.  Moja córa ma dość sporo włosków, a  jakoś nie lubi nosić spinek czy gumek. Uszyłam jej więc taką oto opaskę. Do zdjęcia Jagódka  pozowała super ale zaraz potem opaska została ściągnięta :-) Nie wiem czemu Jagoda tak nie lubi mieć nic na włosach. 

Opaska uszyta jest z bawełny drukowanej. 






Z tyłu opaski jest gumka 


A teraz przyszedł czas na kosmetyczkę z biglem. Pierwsza u mnie taka i powiem szczerze, że ja i bigiel jakoś nie przypadliśmy sobie do gustu. Ale jak już zaczęłam to skończyłam i wyszła taka oto kosmetyczka


Kosmetyczka  uszyta z bawełny, zarówno wierzchnia strona jak i podszewka



A na koniec pokażę Wam efekty mojej nauki filcowania na sucho. Zaczęłam oczywiście od najprostszej rzeczy, czyli od kuleczek. 


Na razie są kuleczki a co z nich powstanie tego jeszcze nie wiem :-) Musze powiedzieć, że filcowanie przypadło mi bardzo do gustu. Szkoda tylko że tak mało można znaleźć informacji w internecie na temat filcowania na sucho. Ale mam nadzieję, że sobie jakoś poradzę. Podstawę jakąś już mam :-) Teraz trzeba uruchomić wyobraźnię :-) Marzą mi się torebki z filcowymi kwiatami ale chyba do tego jeszcze daleka droga. A może któraś z Was da mi jakieś dobre rady na temat filcowania na sucho? Byłabym wdzięczna :-) 
A teraz żegnam się już i życzę udanego wieczoru. 









2 komentarze:

  1. Wszystko wygląda świetnie nawet kosmetyczka!!! Bransoletka bardzo ładna a pomysł na opaskę super.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. moja zabawa z filcowaniem zaczęła się od kupna igły i....na tym koniec :-), kuleczki fajne jako brelok do szarej filcowej torebki na przykład. Buźka!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....