wtorek, 7 stycznia 2014

NA OKRĄGŁO :-)

A dzisiaj będzie na okrągło:-) A to dla tego, że powstały dwie okrągłe torebeczki. Oj namęczyłam się trochę, bo nie znam knifu jak w takiej torebce wszyć podszewkę. Szyłam więc na dwa różne sposoby i już wiem który mi bardziej odpowiada. Nie będę się tu rozpisywać  jak to technicznie robiłam, ale może ktoś z Was zna jakiś łatwy sposób na wszywanie podszewki do okrągłej torebki? A teraz już moje okrąglaczki.


                                                          Torebki uszyte z mikrofazy.


                                                         Przód torebki ozdobiony ćwiekami
                             Torebka zapinana na zamek z regulowanym paskiem. Z tyłu torebka jest gładka.

     

                                                    




Wewnątrz podszewka z kieszonkami 



Druga torebka  bardzo podobna







A zauważyliście, że moja Lola jest dzisiaj ubrana :-) Już nie świeci gołym tyłkiem.
A tak przy okazji chciałam się Wam pochwalić moją nową bluzką, którą dzisiaj kupił mi mój mężulek :-) 
Dla mnie jest superaśna.
Już dawno chciałam taką pikowaną. 



Pozdrawiam Was wszystkich i witam nowego obserwatora :-)
 Życzę spokojnej nocki. 


6 komentarzy:

  1. Torebeczki rewelacja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A mężul co kupuje bluzki- bezcenny :-)
    Buźka!
    PS Czy mozna pikowac filc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, mój mąż często kupuje mi ciuchy bo ja to nie mam do tego siły. Jestem jaka jestem, (czyli trochę przy sobie ) i często mam problem z kupieniem fajnego ciucha. A jak już w sklepie słyszę, że rozmiaru 40 czy 42 nie prowadzą to mi ręce opadają. Dlatego nie lubię chodzić na zakupy, bo szlag mnie trafia. Jak już sobie coś wyszukam to okazuje się że cena jest kosmiczna, albo rozmiaru nie ma :-) A co do pikowania filcu to powiem ci szczerze, że nie mam pojęcia. Jeszcze nie pikowałam filcu i będę musiała spróbować. Wydaje mi się, że w takim przypadku filc nie może być za sztywny i za gruby.

      Usuń
  2. Świetna torebka, jednak o podszewce nic nie dodam,bo uszyłam tylko jedna okrągła,ale nie fachowo wszywałam podszewkę,raczej tak po swojemu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za miłe słowa :-) no tak szczerze to wszywać podszewkę do okrągłych torebek to katorga:-) przynajmniej dla mnie :-)

      Usuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....