piątek, 10 stycznia 2014

JEST.....

w końcu mi się udało zrobić pierścionek z koralików toho. Jeszcze ma swoje małe wady ale już wiem czym to się je :-) Ten pierścionek powstał z toho 11 czarnych i benzynkowych. Baza jest regulowana:-)




Bransoletka żmijka 


bransoletka gąsieniczka 


A teraz torba. Uszyłam ją według kursiku Ktrólowej  Margo z blogu "Szycie Margo"    Znajdzie tam cudowna torebki i wiele innych pięknych rzeczy . 

Kursik u Margo jest bardzo czytelny, ale ja chyba gdzieś popełniłam błąd bo moja torebka nie układa się tak ładnie. Chyba po prostu wyszła mi za płytka.

Ale jest i prezentuje się tak: 





a tu taka sprytna kieszonka 


Torebka zostaje ze mną, bo mi się podoba  :-) 

I jak zawsze życzę Wam spokojnej nocy i dziękuje, że tu zaglądacie :-) 



2 komentarze:

  1. Pierscionek super! Torebeczka- fajny fason. Może pomogłoby mniejsze wycięcie?
    I jak odszyta! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionek słodziaczek, a torba wcale nie wygląda na źle układającą się. Świetne kolory.

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....