wtorek, 10 grudnia 2013

PIERDÓŁKI ....:-)

Dzisiaj zasiadłam do maszyny i szyłam sobie same pierdółki. Tak sobie nazywam takie drobne szyjątka. Bardzo podobają mi się zeszyty czy kalendarze oprawione w filc lub tkaniny więc dzisiaj powstały i  takowe. Oto one:


na pierwszy rzut poszedł mały kalendarzyk 



 A potem powstały zapiśniki w formacie A5. Dwie sztuki oprawiłam w tkaninę lnianą. 





a jeden zapiśnik oprawiłam w filc 




Tak jak kiedyś pisałam bardzo podobają mi się chusteczki pod szyję dla dzieci. W końcu doczekałam się bawełenek które zamówiłam i od razu skroiłam kilka sztuk takich cudeniek. Uszyłam chusteczki w dwóch rozmiarach dla dzieci malutkich i większych 

te mają wymiar 36 cm  na 26 cm i pasują na dzieci do lat 3 



a te maja wymiar 46 cm na 32 cm i pasują na dzieci starsze 




Tyle na dzisiaj mam wam do pokazania :-) 

Jak zawsze dziękuje, że tu zaglądacie i życzę Wam spokojnej nocy ;-) 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....