środa, 27 listopada 2013

WYMIANKA

Ojeju jaka jestem przeszcześliwa. Właśnie dotarła do mnie paczuszka wymiankowa od Ewy z bloga "biżuteryja"  . Zajrzyjcie na tego bloga koniecznie bo dużo tam cudowności nie tylko biżuteryjnej. A teraz do sedna sprawy. Od Ewci otrzymałam przepiękne tkaniny. Jak je tylko zobaczyłam to przez moją głowę przebiegły setki pomysłów co z nimi zrobić. Teraz będzie ciężko się zdecydować na co je wykorzystać. 
Pierwszy z lewej, ten na którym leżą drobiazgi to obrus, który jest tak przepiękny, że zachowam go sobie w całości.


Ewcia postarała się też dla mnie o różne przydasie do torebek. Dostałam też śliczne koraliki i cudowny chwościk   


Mam nadzieję, że bransoletki które powędrowały do Ewy przypadną jej również do gustu. 
Ewuś, bardzo ale to bardzo Ci dziękuje. Jesteś wielka. 

1 komentarz:

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....