poniedziałek, 25 listopada 2013

JARMARK, JARMARK I PO JARMARKU

 24 listopada miałam przyjemność wystawiać swoje produkty na jarmarku w Cieszynie. Impreza udana pomimo tego, że praktycznie cały czas padał deszcz. Raz słabiej raz mocniej. Ale większość wystawców dopisała i pomimo pogody pojawiła się  na rynku w Cieszynie. Było bardzo sympatycznie i kolorowo. Poznałam kilka przesympatycznych osób. Jedną z nich jest Ola  z którą dokonałam wymianki i otrzymałam piękne kolczyki z moją ulubioną Merlinką. Oto one:

Czyż nie są cudowne ?  Ja jestem nimi zachwycona. 

W Cieszynie dotarła też do mnie moja stara skrzyneczka na biżutki, którą odnowiła mi Karina 
To kolejna bardzo utalentowana osoba. A moja skrzyneczka prezentuje się tak:


Jest cudowna, prawda? 

Jeżeli macie ochotę to możecie obejrzeć sobie fotorelacje z jarmarku  tu.

A tutaj prezentuje Wam kilka fotek z jarmarku, które zostały zaczerpnięte właśnie ze strony: 






Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuje, że jesteście :-) 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....