czwartek, 22 sierpnia 2013

JEDYNACZKA

Jakoś wczoraj nie miałam weny i zrobiłam tylko jedną bransoletkę. Taką prościutką.



Czasami mam dni, że w głowie kłębi mi się masę pomysłów i nie jestem w stanie ich zrealizować. Potem oczywiście o nich zapominam bo wpada mi do głowy coś innego. Chyba będę musiała zacząć zapisywać sobie te pomysły.  A wczoraj miałam dzień pod tytułem" brak weny". Patrzyłam na sznureczki, koraliki i inne skarby w moich pudełeczkach i nic, po prostu pustka, czarna dziura. Zrobiłam tylko tą makramę, spakowałam pudełeczka i poszłam czytać  :-)  Czy wy też tak czasami macie? 

5 komentarzy:

  1. no Moja Droga, taka prościutka to ona znowu nie jest ;)
    robiłam kiedyś bardzo podobną tylko ozdobnikiem był żółwik - naplotłam się,że ho ho. jest bardzo urzekająca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam to bardzo często ale myślę, że to dlatego bo chciałabym zrealizować kilka swoich pomysłów naraz a na to brak czasu, im większą wenę mam tym bardziej pustki w pracy :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Poimo, że jedynaczka to przyciąga wzrok bardzo-bynajmniej mój) słodka i prosta za jednym razem, a co do tworzenia to...mam tak samo Kasiu jak Ty. Milion pomysłow co by się danego dnia nie zrobiło, a jak co do czego ma pczyjść to...zwyczajnie mi się nie chce bo tego jest po prostu za dużo i nie wiem od czego zaczać:-) milego dzionka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedna, ale za to jaka! Świetnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA TEN KOMENTARZ....